Agnieszka Płochocka-Tereszczuk
awansowała na stanowisko
SeniorEvent Managera w El Padre.

Agnieszka jest odpowiedzialna za realizację eventów, działań promocyjnych,
ambientowych oraz kontakt z klientami agencji. 
Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywała w tygodniku Przegląd, gdzie odbywała praktyki.
W latach 2013 - 2015 pracowała jako Account Executive w dziale eventowym Agencji Reklamowej Gonnabe realizując m.in. projekty dla Orange, Stowarzyszenia Dealerów Volkswagena, Audi, Skody i Seata w Polsce. 
W latach 2015 – 2017 poszerzała swoją wiedzę i umiejętności pracując jako Project Manager IT, Account Manager w agencji kreatywnej oraz specjalista ds. Public relations komunikacji on-line. Następny etap
to praca w Naczelnej Izbie Lekarskiej i realizacja projektów unijnych z zakresu szkoleń podnoszących kwalifikacje lekarzy, praca przy kampanii Choosing Wisely Poland oraz opracowywanie
tekstów dla biura prasowego. 

W El Padre Agnieszka pracuje drugi rok i z sukcesem zrealizowała projekty dla takich klientów
jak PKO Bank Polski, PKN Orlen, Orlen Oil, Volkswagen Financial Services. Przez ostatnie
kilkanaście miesięcy była liderem kilkuosobowego zespołu realizującego Marsz Żywych 2019
dla International March of the Living.      

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na kierunku dziennikarstwo. Jej pasją są podróże - w szczególności do krajów śródziemnomorskich – a także motoryzacja. W wolnych chwilach jeździ na rowerze, piecze zdrowe potrawy, a także słucha włoskiego radia r101. 

W ciągu ostatnich kilku miesięcy Agnieszka w znaczący sposób rozwinęła swoje umiejetności
i kompetencje szczególnie w zakresie zarządzania dużymi projektami i koordynacji pracy
kilkuosobowego zespołu projektowego, czym udowodniła, że w pełni zasługuje na awans
na stanowisko Senior Event Managera – powiedział Jakub Ćwikliński, Event Director w El Padre.