El Padre dla SUPERBRANDS

W czwartek 24 maja br. w warszawskim hotelu Raffles Europejski odbyła się Gala XII edycji Superbrands. Agencja El Padre już po raz trzeci była partnerem wydarzenia i odpowiadała
za jego kompleksową realizację.
 
Podczas uroczystej gali przedstawiciele 33 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands. Nagrodę honorową odebrała Janina Ochojska za budowanie pozytywnego wizerunku w świecie niezauważanym. Wyróżniona została Olga Tokarczuk za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym, a Cyfrowa Biblioteka Narodowa POLONA
– za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą. 
 
Gwiazdą tegorocznej Gali finałowej była na zaproszenie Instytutu Adama Mickiewicza Iza Lach. Wydarzenie zgromadziło przedstawicieli zarządów i szefów marketingu wiodących marek.
 
Po raz pierwszy w historii działalności organizacji w Polsce laureatki tytułu Superbrands Polska
i Superbrands Polska Marka wybrali wyłącznie konsumenci. Zrealizowane przez instytut
badawczy ARC Rynek i Opinia na grupie ponad 10000 Polaków badanie objęło niemal
2000 marek konsumenckich i uwzględniało ich znajomość i stopień, w jakim respondenci
byliby gotowi je zarekomendować.
 
Agencja El Padre, partner tegorocznego wydarzenia, już po raz trzeci odpowiedzialna była
za kompleksową realizację gali - m.in. za oprawę scenograficzną, graficzną, animacje,
multimedia, nagłośnienie, catering oraz nadzór produkcyjny.