Doświadczenie agencji EL Padre
również w formacie digital event.

EL Padre, agencja posiadająca wieloletnie doświadczenie w organizacji różnego
rodzaju wydarzeń i konferencji, odpowiadając na nowe potrzeby rynku, wspólnie
z firmą transmisjelive, wprowadza do swojej oferty możliwość realizacji eventów
w formie wirtualnej oraz bogatą ofertę esportową we współpracy z Fantasyexpo.


Event w wersji digital
 

W związku z globalnym kryzysem Covid-19 największe firmy, ze względu na bezpieczeństwo i ochronę zdrowia uczestników, decydują się na rezygnację z tradycyjnej formy organizacji
wydarzeń. Użycie technologii transmisji online to nowy kierunek, w którym podąża branża na świecie. Aby odpowiedzieć na nowe potrzeby związane z realizacją tego typu spotkań,
agencja EL Padre wprowadza usługę, która gwarantuje kompleksowe przeprowadzenie
digital eventu również w Polsce. 
 
Kryzys branży MICE związany z koronawirusem wymusza na firmach niestandardowe podejście
do komunikacji i organizacji eventów. Nadal w organizacjach są one istotne dla realizacji celów biznesowych. W kierunku wydarzeń w formie digital, już zaczęli podążać liderzy z różnych sektorów. Przykładem tego jest Microsoft, gigant branży informatycznej i jeden z największych na świecie twórców oprogramowań komputerowych, który zdecydował, aby organizowaną przez niego coroczną, największą konferencję programistyczną Microsoft Build przeprowadzić w formie
transmisji online.- powiedział Wojciech Cłapiński Wiceprezes EL Padre.

 
Nowa usługa oferuje m.in. szczegółowe przygotowanie i obsługę wydarzenia, szereg interaktywnych narzędzi eventowych oraz najwyższej jakości streaming i produkcję sygnału, który gwarantuje partner projektu, firma transmisjelive. Obejmuje również dokładną ewidencję uczestników,
a także hasłowany dostęp jedynie dla gości precyzyjnie wskazanych przez klienta.
 
Nadal realizujemy i będziemy realizować transmisje na YouTube i Facebooka, ale te platformy
mają pewne ograniczenia. My nie lubimy ograniczeń i dlatego stworzyliśmy własną platformę,
co też jest odpowiedzią na bieżące potrzeby rynku. Klienci pytają o transmisje z wydarzeń
w modelu pay-per-view, transmisje dla grup roboczych, za hasłem lub po zalogowaniu.
Mamy gotowe rozwiązanie - mówi Artur Kuszel, producent w transmisjelive.
 
Podobnie jak w przypadku tradycyjnej organizacji wydarzeń, usługa obejmuje tworzenie
kreacji, KV oraz kompleksowego scenariusza digital eventu, a także szczegółowy przebieg wydarzenia, propozycje prelegentów i prowadzących, harmonogram prac oraz agendę.
Po evencie, agencja tworzy 2-minutowy film z materiałów streamingowych. 
 
Obecnie jednymi z najpopularniejszych narzędzi, oferujących możliwość prowadzenia wideokonferencji i czatów dla większej ilości osób, są komunikatory, takie jak Zoom, Webex
czy Skype for Business. Usługa oferowana przez EL Padre gwarantuje ponadto całą oprawę
typową dla eventów stacjonarnych. To platforma służąca do kreowania i kompleksowego przeprowadzenia eventu w cyfrowo-interaktywnej odsłonie.
 

Digital event to również gaming
 

Aktualnie jedną z nielicznych branż, które elastycznie podeszły do globalnego problemu związanego z Covid-19 jest branża esportowa i gamingowa. Organizatorzy największych turniejów rezygnując
z wydarzeń z udziałem publiczności, pozostawili możliwość ich śledzenia online na platformach streamingowych. Transmisje profesjonalnych jak i amatorskich turniejów cieszą się teraz ogromna oglądalnością. Dlatego też we współpracy z agencją gamingową Fantasyexpo proponujemy ofertę dedykowaną w tej dziedzinie. Specjaliści, którzy od ponad 7 lat zajmują tworzeniem produktów esportowych, transmisji najważniejszych wydarzeń oraz kampanii z największymi influencerami gamingowymi przygotują dedykowane formaty esportowych turniejów czy ligi, które pozwolą zaistnieć w świadomości odbiorców. 
 
Przez zwiększoną konsumpcję online, każda kampania marketingowa w obszarze gamingu
może być o wiele bardziej efektywna niż tradycyjne przekazy reklamowe, szczególnie gdy
platformy z grami takie jak Steam biją kolejne rekordy  - dodaje Mateusz Górecki,
Head of Agency Fantasyexpo.

 
Działający w sieci influencerzy cieszą aktualnie wzmożona aktywnością, ze strony swoich
odbiorców, a ci zaś zależnie od tworzonej treści, stanowią pełny przekrój społeczeństwa. Wspomniany Steam, czyli platforma dystrybucji gier w miniony weekend odnotowała
rekordową ilość - 20 milionów - zalogowanych użytkowników. Gracze, w sumie
spędzili 6,2 mln godzin oddając się tej rozrywce. 
 
Szczegóły na digitalevent.pl