Z początkiem lutego 2020 roku do zarządu El Padre dołączył
Jakub Ćwikliński – dotychczasowy Event Director
w agencji. Stanowisku wiceprezesa towarzyszy
pakiet udziałów spółki oraz nowe obowiązki.

Początek lutego przyniósł agencji eventowej El Padre istotne zmiany. Obecny w agencji od 6 lat
Jakub Ćwikliński został partnerem spółki i wiceprezesem zarządu. Do zadań Ćwiklińskiego
należy wzmocnienie kompetencji firmy w obszarze obsługi klienta.
 
„Kuba od wielu lat stanowi filar naszego zespołu. Jego zaangażowanie w funkcjonowanie agencji, realizowane projekty, a także wytężona praca przekonały nas, że powinien dołączyć do grona udziałowców spółki i zarządu agencji. Wierzymy, że dzięki temu będziemy się dalej systematycznie rozwijać, a kolejni klienci zaufają nam
i powierzą realizację projektów – komentuje Sebastian Oprządek, Prezes Zarządu agencji El Padre.
 
Dotychczasowa kariera Jakuba Ćwiklińskiego w firmie przebiegała dynamicznie i niemal wzorcowo.
Pracę w agencji zaczynał od stanowiska Event Managera, z którego awansował na Senior Event Managera,
a później Event Directora. Stanowisko w zarządzie, obok Sebastiana Oprządka, Wojciecha Cłapińskiego
i Piotra Karasińskiego jest dla niego kolejnym wyzwaniem w strukturach agencji. 
 
Jak mówi sam Ćwikliński: „Minione 6 lat w El Padre to, z mojej perspektywy, ciągły rozwój
w stabilnej organizacji. Wyjątkowo stabilnej, jak na realia naszej branży. Cieszę się, że mój wkład
w funkcjonowanie El Padre został doceniony i z entuzjazmem patrzę w przyszłość.”
 
Jakub Ćwikliński realizował projekty dla takich klientów, jak: PKN Orlen, Polska Grupa Energetyczna, Samsung, PLL LOT, Peugeot Polska, Nationale Nederlanden czy Certina. Przed rozpoczęciem pracy
w El Padre pracował Rival Group.